24 februari 2009

Ett klick bort

Med ena foten i paket och ryggskott ovanpå det går bokrean i år helt bort för min del, men vad gör väl det när man bara är ett klick ifrån lyckan? Inser att det kommer att bli dyrt, väldigt dyrt, att vara sjukskriven... särskilt som jag inte ens köper ur reasortimentet.

Dagens skörd ser således ut så här:
Lurie - Truth and Consequences, för att jag är nyfiken på Alison Lurie.
Severgnini - La Testa degli Italiani, för att jag läst ett utdrag och skrattade halvt ihjäl mig.
Enright - The Gathering, för att jag läst om den hos jahaja och henne litar jag på.
Persson Giolito - Dubbla slag, för att Malin verkar trovärdig och jag gillar hennes blogg.
Coughlan - Irish language & Culture, för att jag längtar dit och inte kan åka just nu.
Så, nu är det bara att luta sig tillbaka och vänta på sitt paket.
Läs andra bloggar om , , , , , , , , , ,

4 kommentarer:

Eva Nygren sa...

Jahaja!!? Det låter ju som ett bra sätt att tillbringa tiden som invalid. Jag hoppas att den inte blir för lång och att du följer med på Milk nästa torsdag!

Anonym sa...

Ha, välkommen i klubben!
Körde ju en #rea" vända i förra veckan. RÅKADE trilla in i går kväll och "fynda" lite till!

Det är lite synd om dig! Då måste man få unna sig!
eva

Liz1e sa...

evaN: lite avis va'?
ifall maken är kry nock att köra mig resp. att hämta hem mig igen så är jag på!
eva b: det är ju det som är det värsta... man råkar trilla in lite väl ofta när det är så lättillgängligt. man ska unna sig annars är det inte roligt:)

Anonym sa...

Och värre än att de bara befinner sig ett klick bort, de stänger ju aldrig!! :)