18 juni 2008

Idag

Idag har jag:
- ätit
midsommarlunch med f.d. kollegor på det stora läkemedelsföretaget
- städat mitt skrivbord och studion
- hämtat ut ett paket från adlibris, innehållande juveler som "Dream" av Harry Bernstein, "Den mörka ängeln" av Mari Jungstedt, "Bekantas bekanta" av Mats Strandberg, "Breven från Artur" av Lasse Söderberg och "Mångubben" av Petrus Dahlin.

- påbörjat mitt långa, härliga sommarlov...
Känns rätt bra det här.
Går det se'n dessutom som det ska ikväll för vårt svenska landslag är denna dag fulländad.

3 kommentarer:

Jah Hollis sa...

Denna låt bekräftar bara att 99,9 procent av alla sådana här mästerskapslåtar är vedervärdiga, och detta är inget undantag.
Gå in på google och sök på detta:
youtube vi är svenska fotbollsgrabbar

Så lät det 1974 och jag vet inte vilket jag föredrar.

Nej, det lysande undantaget hittar ni här:
www.youtube.com/watch?v=HqNA266NIJo

Men visst håller vi på Sverige i kväll, fattas bara annat. Jag tror vi vinner med 3-1.

Anonym sa...

Ja du ibland så har man "Bradagar" då allting flyter på:-)
Vi håller tummarna så de vitnar att det ska gå hela vägen i kväll då:-)
Tjingeling/Pialotta
(som har två bloggar till)

Liz1e sa...

jah: jag lägger min 12:a på Ralf, Bosse & grabbarna från -74 faktiskt, men OK, den danska är läktarvänligare. Idag vinner vi definitivt med 3-1:D
pialotta: tack för titten - dina bloggar är precis min kopp kaffe;)